Sekret Twojej siły

5860-8014-ico-wu.jpg

indeks1
Sekret Twojej mocy

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o swoją wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa ilość kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej powoduje przyrost poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których funkcja polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, przykładowo… testosteronu. Rozciągnięte w czasie albo częste głodówki czy kompletne
tani cialis
wykluczenie wszelakiego typu tłuszczów z diety, mimo niskiej albo prawidłowej wagi ciała również może ujemnie wpłynąć na poziom tego hormonu.

Kluczem do dobrego seksu jest zdrowe serce

Postępuj według zasady „to, co słuszne dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt obfite spożywanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. Skutkiem tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – transfer krwi. Skoro wzwód polega na zapełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie należy chyba pisać jaki będzie skutek, gdy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeżeli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w przeróżnej postaci pozostaw na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.

Łatwe? To do dzieła, a raczej do łóżka!

8163-1680-ico-wu.jpg

Apetyt na seks zależy przede wszystkim od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do przeprowadzenia zbliżenia, przynosi nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla kobiet!), doceniani przez partnerkę a sama aktywność seksualna jest identyczna z naszymi upodobaniami, najprawdopodobniej nic nie stanie na przeszkodzie aby czerpać z niej jak największą satysfakcję. Jednak popęd seksualny, choć jest sprawą ducha, zależy jest także od dyspozycji ciała. tadalis
W związku z tym poza zadbaniem o stosowną oprawę zbliżenia, powinno się 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować zawczasu swoje ciało, żeby sprostało wyzwaniom, jakie pragniemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa dieta i wyrzeczenie się używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa niezmiernie ujemnie na możliwości erekcji, nie istnieje też coś takiego jak zdrowa liczba wypalanych papierosów – każda ilość szkodzi twojej sprawności seksualnej!).

Oprócz wypisanych w artykule sposobów, każdy z nas mógłby polecić parę własnych, które sprawiają, iż apetyt seksualny rośnie. Czy jest to nasz ukochany typ wypoczynku, masaż, kąpiel; smakowanie pysznego i wymyślnego posiłku: miło i sielankowo albo energicznie oraz ekscytująco spędzony dzień, czekanie na realizację fantazji seksualnej uzgodnionej uprzednio z partnerką… Nieważne jaki mamy sposób na zrelaksowanie się oraz bycie tu i teraz z drugą osobą, ważne żeby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj viagra cena

5 typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

4581-2584-ico-wu.jpg

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, iż ćwiczenia są świetne dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają także czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swój łóżkowy potencjał, sprawność i wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 typami ćwiczeń, które najszybciej udoskonalą twoje łóżkowe igraszki!
Podnoszenie ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten rodzaj ćwiczeń ożywia wytwarzanie testosteronu, który jest głównym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Wybierz plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które sprawi, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu rośnie, gdy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. kamagra tanio

Żeby udoskonalić jakość życia seksualnego, rób pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większą satysfakcję z seksu. Rozwój górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – wiele z tych mięśni pracuje w trakcie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku i ułatwiają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają sprawność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj erekcja