5 typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, iż ćwiczenia są świetne dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają także czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swój łóżkowy potencjał, sprawność i wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 typami ćwiczeń, które najszybciej udoskonalą twoje łóżkowe igraszki!
Podnoszenie ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten rodzaj ćwiczeń ożywia wytwarzanie testosteronu, który jest głównym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Wybierz plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które sprawi, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu rośnie, gdy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. kamagra tanio

Żeby udoskonalić jakość życia seksualnego, rób pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większą satysfakcję z seksu. Rozwój górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – wiele z tych mięśni pracuje w trakcie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku i ułatwiają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają sprawność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj erekcja

You may also like...