Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym elementem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe jedzenie. Dobra dieta jest w stanie poprawić nie tylko jakość potencji, lecz również płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co tracimy podczas wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi wówczas do całkiem ważnych niedoborów selenu. Możemy go unormować jedząc tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Kolejny równie ważny biopierwiastek w naszej diecie to cynk, który odpowiedzialny jest za syntezę testosteronu, ten z kolei wpływa na popęd seksualny. W chwili nadużywania alkoholu czy palenia papierosów tracimy cynk, a można go zwiększyć przez warzywa strączkowe, niektóre ryby, mięso, żółtka jaj lub ostrygi.
Niesamowicie istotnym elementem jest także arginina, która stanowi 80 procent spermy. Arginina powiększa wytwarzanie spermy a także zwiększa żywotność plemników. Składnik tadalis ten bierze udział również w procesie chemicznym przemiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne poddają się powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich produktach jak czekolada, wołowina, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Trzeba zwrócić również uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, jaka jest nazywana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, która ma wpływ na poprawne uwalnianie hormonów. Jeśli musimy unormować jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie erekcja

You may also like...