Sekret Twojej siły

indeks1
Sekret Twojej mocy

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o swoją wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa ilość kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej powoduje przyrost poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których funkcja polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, przykładowo… testosteronu. Rozciągnięte w czasie albo częste głodówki czy kompletne
tani cialis
wykluczenie wszelakiego typu tłuszczów z diety, mimo niskiej albo prawidłowej wagi ciała również może ujemnie wpłynąć na poziom tego hormonu.

Kluczem do dobrego seksu jest zdrowe serce

Postępuj według zasady „to, co słuszne dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt obfite spożywanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. Skutkiem tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – transfer krwi. Skoro wzwód polega na zapełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie należy chyba pisać jaki będzie skutek, gdy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeżeli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w przeróżnej postaci pozostaw na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.

You may also like...